Vážení zákazníci Vítejte na stránkách firmy EZK - Elektronika Ing. Zdeněk Krčmář Nabídka elektronických součástek na těchto stránkách
nemusí být zcela aktuální. |
Pro vyhledávání zboží doporučujeme použít náš
vyhledávač Na většinu zboží poskytujeme výrazné
množstevní slevy! Denně aktualizované ceny včetně množstevních
slev naleznete poslední aktualizace: 07.03.2023 |
Reklamační řád firmy Zdeněk Krčmář, Ing. - EZKFirma Zdeněk Krčmář, Ing. - EZK stanoví pro případ reklamace vad jí prodávaného zboží ve smyslu příslušných ustanovení Obchodního zákoníku a Občanského zákoníku tento reklamační řád: A) Kupující je při nákupu povinen provést prohlídku zboží tak, aby zjistil všechny vady, které při vynaložení veškeré odborné péče zjistit mohl. Dále si musí zkontrolovat množství a druh kupovaného zboží, na pozdější reklamace v tomto směru nebude brán zřetel. B) Na veškeré zboží je záruční lhůta 24 měsíců, pokud není smluvními stranami sjednáno jinak (např. záručním listem). Reklamace na vady zboží musí být uplatněna v této záruční době, po jejím uplynutí právo kupujícího na uplatnění reklamace zaniká. C) Při nákupu, kdy je zboží zasíláno kupujícímu některým z veřejných dopravců (Českou poštou apod.), může kupující reklamaci na špatně dodaný druh nebo nesprávný počet kusů uplatnit nejpozději do dvou pracovních dnů po dodání. Reklamace musí být provedena písemnou formou a uplatněna v provozovně firmy (např. E-mailem, faxem, dopisem apod.). D) Při osobním nákupu musí kupující reklamaci uplatňovat v provozovně firmy. E) Je vhodné, když kupující k reklamaci předloží doklad o nákupu zboží, jehož vady jsou reklamovány. Případně jiným důvěryhodným způsobem doloží všechny podstatné skutečnosti o nákupu zboží. V případě záruční lhůty delší než 24 měsíců je nezbytné předložit záruční list. Reklamace musí být uplatněna písemnou formou a je třeba v ní uvést:
F) Reklamované zboží musí být dodáno kompletní (tj. ve stejném stavu jako při nákupu) pokud možno v originálním obalu a se vším příslušenstvím a s veškerou dokumentací dodanou kupujícímu. Díly, které byly dodány v obalu chránícím výrobek před elektrickým nábojem, musí být opět v tomto obalu. Prvky používané k další montáži je kupující povinen nejdříve přezkoušet a teprve potom použít, protože je obtížné řešit reklamaci na prvky se zkrácenými nebo pájenými vývody. G) Prodávající v žádném případě neuzná záruku na vady vzniklé nekvalifikovanou obsluhou, neodborným a nešetrným zacházením se zbožím, použitím a instalací, jež jsou v rozporu s pokyny výrobce nebo s obvyklými způsoby. Záruka se rovněž nevztahuje na škody v důsledku živelných katastrof, násilného poškození, povětrnostních vlivů nebo použitím v extrémních podmínkách, stejně jako v případech neoprávněného zásahu do zboží. H) U oprávněných reklamací provede prodávající nápravu zjištěných vad:
I) V případech, kdy lze vadu výrobku zjistit pouze destruktivní demontáží (např. odříznutím membrány u reproduktoru), a kdy je poškození reklamovaného zboží způsobeno kupujícím, si vyhrazuje prodávající právo vrátit výrobek kupujícímu ve stavu, do kterého musel být uveden před zjištěním vady. J) Prodávající v žádném případě nenese odpovědnost za následné škody, které vznikly provozem reklamovaného zboží s vadami, nebo záměnou zboží, na něž se vztahuje záruka. K) Ve většině případů je nutné provést odborné testy, které budou rozhodující pro vyřízení reklamace. Zpravidla není možné reklamaci vyřídit okamžitě, a proto bude vyřízena nejpozději v zákonné lhůtě do třiceti dnů (nebude-li dohodnuto jinak). L) Prodávající není povinen opravit vady zboží, na které se nevztahuje záruka a které bylo reklamováno neoprávněně, stejně tak zboží po záruční době.
V Rožnově p. Radhoštěm 1. 1. 2014
|
|
|